Alla hjärtansdag är överskattat!!

Har precis kommit hem från stallet. Skönt det är att lämna stallet när man ser att hästarna mår bra, dem har sitt vatten och står och tuggar sitt hö och det är lungt i stallet. Då mår jag bra, när jag vet att dem har det bra.

Om jag skulle få välja två saker fritt ur hela världen som jag skulle velat göra, så hade jag velat

Leva i någon annans kropp för en kväll/dag!! För att få veta sanningen!!!!

Det andra som jag skulle velat göra hade varit att spola tillbaka tiden, och gjort det annorlunda, det som hade förändrat allt, kanske hela mitt liv.


Åker hem till min älskade familj nästa helg, bara längtar!!
Längtar tills jag får komma hem och se systers stora mage!! Och träffa Bell.
Jag saknar er något fruktansvärrt<3<3 Saknar min familj!!

För ungefär en månad sen, så ville jag inget hellre sluta plugget och flytta hem till Helsingborg igen. Skaffa en mysig lägenhet och ha sitt eget, och framförallt göra det jag tycker om.  Men jag får en känsla... att det kommer inte att bli så!! Kommer kanske aldrig hem.

FAN FAN FAN att man inte kan skriva rakt ut vad man känner!!!!!!!!!!!................Jag hatar det, hade bara velat vräka ut allt men nej det går bara inte!!!!! 

Nej nu ska jag hoppa i duschen, ska nog bli en kväll som jag ska lägga lite tid på mig själv.



Ciao

Mikaela Lina Beijer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0