God natt!!

Går och lägger mig nu snart. Är sjukt trött och skulle lagt mig för länge sen men så blev det inte!! Som vanligt.

Vaknade i morse och hade sjukt ont i huvudet. Kom till skolan och då hade dem glömt att ge oss info om att vi skulle rida kl 8:30 istället för 9:15 så idag fick vi rida självständigt. Gick bra det med!! Gizza är så sjukt fin, ser fram emot kuren.

Hoppträningen med Kingen igårkväll för Ankan gick super. Han utvecklas hela tiden, åt det bättre men det e fortfarande väldigt mkt jobb kvar. Vill ha sommar eller vår nu så att man kan rida ut och göra lite annat med hästarna. Inte bara ridhus. Ut och låta hästarna jobba!!

Imorgon blir det avelslektion med idkontroll. Och kl 16:30 rider vi för Bosse och jag kan tänka mig eftersom att det var en lugn enskild lektion idag så kommer vi nog få rida ganska intensivt för Bosse imorgon!! Fast inget mig emot.

Idag har jag också ätit lunch tillsammans med Sandra, Johanna och Olof. Har nog inte skrattat så mkt på länge. Ni gjorde min dag<3 Hoppas att våra disskutioner får vara i våra tankar och inte blir verklighet. Hhahha!!

Kingen var fin i kväll. Älskar min häst<3<3<3

 




Väntar bara på att Dior ska få sina skor, så att hon kan få börja gå. Hon vill inget annat än att jobba den hästen. Helt underbar!!

Beslutsångest över helgen!! Får se vad det blir att jag gör:)

Har glömt att nämna det, men köpte världens finaste skor!!!!!!! Har velat ha dem länge. Mkt fina och sjukt sköna att gå i:) Kanske en bild. Får väl se. Köpte dem när vi var på Nova och Center Syd. Köpte också en klänning, ett linne. och e ny perfym som luktar helt underbart. Nej dax att lägga sig.
God natt

Mikaela Lina Beijer

Föresten ett kort på mig och Ylva sen utgången i malmö förra lördagen (Ylvas bild).  
Ylvas min, kan ju undra vad vi har tagit?? Hahhah En drink för mkt??

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej hej :) du verkar ha det bra i skolan ju :) följer din blogg lite, roligt att läsa om allt du gör med hästarna och så :) Hoppas allt är bra med dig :) Kram

2010-02-19 @ 17:28:58
Postat av: Mikaela Lina Beijer

Hej Linda.:) Va kul att höra från dig!!Jag trivs jättebra i skolan. Ja ska försöka att updatera den så ofta jag kan):) Hoppas att allt är bra med dig också. Allt är bra här iallafall, får ju göra det jag tycker om och tränar för några utav Sveriges bästa tränare. :D Kram Miki

2010-02-20 @ 12:58:00
URL: http://mikkibikki.blogg.se/
Postat av: Ylva

SNYGG BILD! :D

2010-02-20 @ 14:59:42
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0