Tja!!

Har verkligen haft fullt upp så har inte hunnit att blogga, ska ta tag i det nu igen när jag har fått en hel del grejor avklarade:D
Har hunnit at hända ganska  mkt på en månad ska försöka att minas...hmm

-Bäst av allt är nog att jag fått träffa Kelly och Tina nästan ett år efter att vi sluta, Det är helt sjukt, det kändes verkligen som igår. Real Friends<3<3

- Hopp och dressyr examen är avklarat med gott resultat.. Wiie
- Har haft en sjukt trevlig valborgs helg med mina vänner <3 love
- En ridlära tenta är avklarad, får reda på resultatet imorgon. Känndes bra iallafall!!
- Jobbat en helg med söta Erica och Emelie i gymmnasiestallet. Money Money :D
- Valt inriktning till tvåan. Är lite osäcker mm.
- Godkänd muntlig syntes.
- Har fått reda på att vi ska fira pappas födelsedag någon helt annan stans. Paris eller london, Here we come!!
- Har umgåts med mina underbara vänner. Tycker om er<3
- Miljö och fodertenta. Haha suck......

Ja det var ju en lite del iallafall.

Har hunnit att springa en del med och har stalltjänst så är på god väg till sommaren. Känns skönt!!
Hade stalltjänst i morse....Wiee så skönt att gå upp och vara pigg!! Har gjort rätt känner jag. Äntligen kan man tänka på annat!!
Väntar på en natt fullt av plugg, ska sitta på flyinge och fölvaka tillsammans med Johanna <3 Se om vi får något föl till världen inatt.....Hoppas Hoppas. Måste försöka hinna ta bort bilder från kameran!!  Kommer lite fler bilder sen!!

 Ni måste bara se mina nya pärlor ;D Me like!!


Jaja nu måste jag och Keno dra, Stalltjänsten kallar!!

                                                                                  
                                                                           XoXo Mikki

                                                                                                      


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0