God natt!!

Suck.......va tråkigt allt blir när hela världen rasar samman. Tror att det är dags att gå och lägga sig med tanke på att jag har stalltjänst kl 06:30. Eftersom att jag satt uppe hela natten och tittade till Natty Light så bör jag gå och lägga mig. har inte sovit på ca 2 dygn.

Tråkigt att alla planer inför imorgon bara rasa, men finns ju inget att göra åt det får väl komma på något annat!!

Funderar på om det blir utgång i Hbg imorgon istället!! 
På lördag är det avramlingsfesten och den får man ju inte missa med tanke på att vi är uppe i ca 90 vinflaskor nu.

Hade väldigt nyttiga cavalleti övningar för ankan idag!! Är riktigt nöjd faktiskt.

Har också varit en runda med Johanna<3 och Malin<3 på solarie öarna idag!! Så underbart Love



      
                                                                                                          XoXo Miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0