Älska med hela ditt hjärta!!

Har inte hunnit plugga alls idag och var helt inne på att vi hade tentan imorgon...haha ja är verkligen ute och cycklar idag. Det är tur att man inte är blond ju :) haha
Har haft ganska mkt tid för mig själv idag, då man funderar väldigt mkt.

Måste bara få säga att jag vet inte vad jag hade tagit mig till om music inte hade funnits!!! Love it.
Idag har det varit väldigt blandat men framför allt:

Make it rain. m Fat joe Feat Lil Wayne. mm
Glide for me. m Redd Hott Feat. Bobby Valentino
Riktigt bra music!!

Lyssnade också på gammla låtar som jag haft sen innan som hoppat från mp3 till mp3 sen datan.
 
Dirty Dancings soundtrack. Var bara tvungen att lyssna på den för att blev helt förstörd efter att jag läst att Patrick Swayze som spelade Johnny i Dirty Dancing har insjuknat i cancer. Tycker att det är hemskt att allt är så orättvist här i världen. En utav dem bästa filmerna som jag sett, och en av dem hetaste skådespelarna.....
Så sjukt läcker e han....

Och nu vill man knappt kolla på bilden, för jag vill minnas honom som han var i filmen. Hoppas verkligen att han blir frisk.Men kanske dags att börja stödja Cancerfonden så att forskarna hittar något som hjälper innan man förlorar fler och kanske någon som man älskar. Ta vara på kärleken och vänskapen så läge den finns kvar.

Älskar dig Markus Andreas Ekstrand av hela mitt hjärta!! Det tillhör dig!!


Läser en del bloggar och hittade tolkningen av Charlotte Perrellis låt- Hero. Det var när dem sjöng den i melodifestivalenfinalen i globen. Hade nästan glömt det. Det är Moto boy som sjunger den tillsammans med Charlotte Perrelli, och gör det så j**** bra, det e helt sjukt. Det sista med Charlotte är bäst så lyssna på hela. Finns på you tube. Laddar upp den här imorgon.

Imorgon blir det hoppträning för Peter, och tentagenomgång på avel.
Vid 8 tiden kör jag in och hämtar Sofia vid tåget sen sticker vi till solen.
För övrrigt denna veckan så har jag och mina babes planerat att hinna med systemet innan fredag:) Då det blir fest här på G-punkten. Ta och pillra er hit för annars kommer ni att missa något som ni sent kommer att glömma.

Ja ja dags att vända sig mot kudden, har ju som sagt ingen teta imorgon.
Riktigt skönt.

 Dont forget att älska med varandra. 


                                                                           Xoxo Mikaela Lina Beijer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0