Torsdag

Under dagen så stack vi in till stan och lämnde Sofia vid tåget och i det underbara vädret så åt vi glass, jag och keno.Whiee...
Fixade också lite grejor till festen. Vi stack och köpte en huvudbonad som man skulle ha jag hade ett band och keno en tiara, sen skulle man ha en djurreflex så det fick bli ett mumintroll om det räknas om ett djur. Haha jag och keno fick oss ett och ett annat gott skratt iallafall även om inte grejorna kom till användning.

Sen så var det dags för festen på Alnarp. Tack alla för en trevlig kväll, fastän att alla inte rktigt kommer ihåg vad som hände den kvällen..Eller hur?? För övrrigt så var prinsen där, och papparazzi var framme men tror inte att det är så populärt att jag  laddar upp dem bilderna. Hoppas att alla hade en trevlig kväll för det hade jag iallafall. Haha är inte så räd för dem längre:)
Lite bilder från festen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0