Suck!!

Kan ingen bara röva bort en för några dagar, just nu är allt ganska tungt och jag mår inte bra. Jag har varit sjuk i drygt två veckor nu och börjar bli less på de. Det blir ju inte roligare för att man tänker på vad man har för uppgifter framför sig i veckan. Tenta imogon i Hippologi... suck. Hade helst velat åka bort nu där jag bara hade fått va..Robinson träsket hade inte varit helt fel. Nee usch hade velat åka till solen,  funderar på att beställa någon resa. Någon som vill hänga på?? 

Nä det är bara att ro denna skiten i mål i två månader till sen har jag tre månader framför mig med ett skönt lov. Hahah ni som klagar på att ni har för lite lov, ska veta att vi har inga alls. Suck. Nä nu får man ta och rycka upp sig, det är bara att bita i det sura äpplet.

Även om det är en dag som man fruktar för så har den också sitt slut. Vill inte plugga men det är väl dags att jag tar tag i det för en gångs skull  :S

Varvar plugget med att städa rummet..Hhaha kan kan säga att det behövdes. 
Vill inte vara kvar här, jag vill hem till Helsingborg..............
  
Se you 

xoxo Mikaela Lina Beijer


Kommentarer
Postat av: Sandy

Mikis , kämpa på ,! vi saknar dej med som attans här hemma! Var tuff.. för en sak vet jag ! Du kmr bli ngt stort " Älskar dej mikis (L)

2009-03-23 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0