Jobbig dag!!!

Idag har det varit fullt upp började dagen med stalltjänst kl 6:30, därefter gick jag och johanna och läste igenom lite till tentan. Som vi skulle ha vid 8:30. Ja så det har varit fullt upp. Idag hoppade vi också teräng för peter E.Gick faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv :). Har haft det väldigt stressigt och tufft idag och som följd kom huvudvärken självklart. Övan på allt så efter att vi varit och shoppat på nova, så skulle vi köra och sola. Vid 9 tiden så kom hon som skulle kolla att det inte var någon kvar där inne och självklart så var deet två förvuxna fjortisar som skulle sola innan oss, så fanns det bara ett solarium kvar och ja gissa vem som blev utan!! Som vanligt. 

Haha men nå andra sidan så sparade jag dem pengarna, och dess utom så jämförde jag och keno vår bränna häromdagen och vi var lika bruna båda två och då har keno ändån varit i Thailand i 2 veckor så jag tror att jag klarar mig. 

Köpte förövrigt två nya tröjor idag:)

Måste beröma min älskade Jurist idag, han är helt underbar. Finns ingen annan häst som han. Eftersom att jurist var i stort behov av ett bad innan idag så fick det bli det, så vi följde med Malin ner och kvällsfodra på Flyinge vid 8. Borstade av min nybadade nallebjörn som förövrigt valde att bli kelad istället för att äta sitt hösilage. Hur många hästar är det som lägger sitt huvud i famnen på en när dem har hösilage under nosen. Inte många.  Älskar verkligen honom<3.

Uppdaterar bloggen imorgon med lite bilder från terängen, orkar inte mera idag nu blir det en tupplur innan man ska upp och börja stalltjänsten om 6 h.

Har förresten fått ett nytt smeknamn!! Mikan!! Kan ju gissa vem som gav mig det.?

                                                                                                       
           Take care!!     
        Mikaela Lina Beijer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0