Helg

Har haft en skön helg förutom att jag börjar få ont i halsen igen, haft en tanke på att det kanske är körtelfeber eller halsflus men vill inte missa denna veckan i skolan så det är bara att bita ihop, på tisdag hoppar vi för Peter, Onsdag är det programridning för Bo Jenå och torsdag ska vi hoppa terräng för Peter, ser fram emot denna veckan och har inte tid att bli sjuk.
 Kom hem till Helsingborg idag, träffade min familie. Haha under  tiden som Mike P satt och tittade på Rögle-AIK så passade jag på att driva med syrran och flabbade som fan åt henne. Hon var inne på toa och skulle bada och jag f ick för mig att jag skulle få henne til att tro att hon var inlåst.  Efter att hon trodde att hon var inlåst och ser att vattnet i badrummet började svämma över så fick hon panik och ropde på mamma och då knäckte jag mig, ut ur toan kommer bebban helt vetskrämd och börjar slå på mig. Haha det var ganska roligt faktiskt.


Snart dags att åka  till skolan.
Ska bli skönt att komma till skolan igen saknar mina Partyprincess  , för övrigt så kommer det att bli fest på G-punkten i helgen. Kanske ses.

                                                               xoxo Mikaela Lina Beijer






Kommentarer
Postat av: Beccah

Du din lille.. !! =) Hahah aa skoj va d ju verkligen inte! Heheh... Din lille buse.. Men ja älskar dig ändå..!! Puss Syrran...

2009-03-22 @ 21:28:57
URL: http://www.nattstad.se/MiSs_BeCcA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0