Äntligen!!

Äntligen har jag fått mitt internet så nu är jag kontaktbar dygnet runt.
 Det har hunnit hända mkt sen jag skrev sist, bla annat så var jag i Göteborg v8 då det var Göteborg Horse Show, det var skönt att lämna skåne för en helg och sticka upp till pappa och Lotta i Göteborg, börjar bli mätt på allt vad skåne innebär..suck.
Jag har oxå lyckats bli ett år äldre och blir nu inte utslängd på systemet  längre ;).

Vi har hunnit med 2 ridveckor som har varit helt underbara, jag gillar bara min stora nallebjörn mer och mer. Och med stalltjänsten så är man snart i full gång hela tiden.
Jag har börjat att gå till och från skolan och känner att det ger bra resultat ,jag mår mkt bra för tillfället och ska vara i topform inför sommaren. Jag har även hunnit söka sommar jobb, väntar bara på svar, om inte så har jag ju två bra allternativ med väldigt bra lön, men jag hoppas att jag får det som jag sökt på Helsingborgs Djursjukhus.

Idag har jag och Sofia varit duktiga och pluggat lite unghäst som jag skulle haft gjort för länge sen, men har bara inte blivit av. Sen gjorde vi oss förtjänta utav en semester till solen, eller vad man nu skall kalla det ?? ... Förr övrrigt i helgen så tittade vi på melodifestivalen och jag kan lova att alla satt på hel spän av frustration att en så dålig låt kunde få så bra poäng så att den kommer tvåa..Caroline af Ugglas?? ...Hallå!!
Men tror att Sverige kommer vinna med vår vinnarlåt faktiskt. Jag har iallafall bestämt mig för att oddsa på den. Kan ju alltid hoppas.

I Flyinge händer det ganska mkt för tillfället, det närmst inplanerade är en fest som är på Torsdag. På Alnarp, där prinsen befinner sig :) men ska jag vara helt ärlig så är jag lite scarry....hahah dem är helt saiko. Dem har typ massa konstigt för sig, ritualer? haha...men som tur e så har jag min bodyguard med mig..Antonia ;) Jag får väl ta mig en "stänkare" så kanske man blir som dem...haha

Imorgon så blir det lektion med vetrinären Per Mischanek?? någonting!! Om djurskydd, sen drar jag och sofia till stan och gör en hälsokontroll av pia, fikar kanske och sen blir det shopping. Känner att jag behöver få spendera lite moneys!!!!

Nä nu ska jag krypa ner i min varma säng.

                                                   xoxo Mikaela Lina Beijer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0