Söndags mys!!

Idag har det varit en slappe dag som var väldigt välbehövlig. Sov till ungefär kl 12 idag, sen käkade vi frulle alla tillsammans inklusive SVINET!! Hatar alla jävla äckel!! Speciellt dig!! Vad e det som har gått fel i din hjärna egentligen?? Om du tror att man kan leva så, så varsogod du kommer ganska snabbt bli ner plockad på jorden igen!!...
Fan va skönt det är att få avreagera sig ibland men allra helst så hade jag gjort det på dig!! Haha.....

Jag älskar dig Markus Andreas Ekstrand<3 050308
 
Har för övrigt inte hänt så mkt, har varit och handlat med mina kära syskon,  Älskar er<3 

Imorgon är det Jumpclub "on tour" på Helsingborgs ridhus som jag hade velat se!!
Någon som vill med?? Får se om det blir av jag har väldigt mkt imorgon. Ska också försöka att hinna med att rida Samboca så mkt som möjligt denna veckan.



Saknar sheila och Garant!!
 Fick Sheila när hon var tre, sjukt fin blev hon. Synd att allt jobb som JAG la ner  på henne är bortkastat.
Men Men sånt är livet!!
Får istället tänka på vad jag har fått ut av det och ta det med mig!!
Saknar dig sheila<3
 Sheila är betäckt nu med Damino.Ska titta hur det går för honom under bruksprovet. Riktigt fin hingst.

Ska snart stricka ner till skolan så det är väl dags att gå och packa sina grejor.
                                                                                                     
                                                                                       Ciao


Kommentarer
Postat av: Marika

det är inte bortkastat micki...

2009-03-17 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0