Här på Flyinge!!

Är tänkt att jag skall skriva lite om senaste nytt både från flyinge och från G-punkten och allt stört som vi hittar på. Jag har inte fått mitt internet får nog inte det för en v. 8. Tråkigt eftersom att det är det ända sättet att ha kontakt med omvärlden när man lever här ;D.

Under höst terminen som gått har vi hunnit med ganska mycket, Vi började med körning där jag körde Marabou. Efter det så hade vi unghäst där jag och Keno (antoniawrede.blogg.se) red in Sandakans lillebror, vår pärla behöver inte säga mer!! (Den bruna hästen i min header.)

Och äntligen så har vi kommit till ridblocket =) Det har varit sjukt givande med dem två veckorna som gått, Har blivit tilldelad en helt underbar häst!! Jurist...... Och sen måste jag ju bara säga att min stalltjänst grupp är bäst=D om man nu kan vara det!! Haha

Vi har också hunnit med en hel del fester bland annat en i Kristianstad för att fira Daniels födelsedag, hade väldigt trevligt där synd att man inte kunde hålla i sitt Kredit kort bara, tappade den någonstans bland alla stampande fötter.  Nästa fest är inplanerad under Bruksprovet v.7 på helgen. Tycker  det e synd att keno inte e hemma och kan göra gustavslund osäckert.
Kan ju säga att jag börjar bli fett trött och keno ännu mer, hon sitter och flummar och fotar sig själv! Haha.. Fina bilder eller inte,  men tycker om dig ändån. 

Jag och Keno har även bakat kladkaka idag, kenos var dock av det kladdigaste laget.=)

Känner att det börjar bli dags att dra sig till sängs med tanke på vilken ekonomi tenta som väntar imorgon.

Har haft trevlig sällskap under tiden =D
 
God natt 
        xoxo Miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0