Stress

Trött på att det alltid ska bli att man sätter allt åt sidan. Men ha just nu väldigt lite tid och det speciellt till att updatera bloggen exempelvis.
 Har haft en sjukt tråkig helg och detta håller på att ta kål på en långsamt...all stress, skola och så vidare.
Ligger just nu hemma och mår piss haft huvudverk och feber. Spyde blod igår och undrar om det e som man långsamt håller på att tina bort eller om det är av hela situationen.

Känner att det blir väldigt mkt klagande men när ska dem någonsin förstå??......Vi e människor vi också.

Har också insett att man kanske inte ska lita på dem man tror att man kan göra det på. Det är ju definitift så att dem som ställer upp för en dem ställer jag upp för tillbaka till 110%.

Under helgen blev jag också av med min jacka och i den så hade jag mitt bankkort,körkort, mobilen, min ipod och min kamera. Så jävla lyckad helg.
Palla med allt jävla folk.......bara hatar allt just nu.


Är glad att jag har mina vänner som jag vet att ni alltid ställer upp för mig.
Tack IDA Och YLVA för att ni finns. Tycker om er!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0