Snart egen studietid!!

Ja eller vad man säger!!
Ska bli skönt att komma hem till Hbg i alla fall  i två veckor. Har varit hemma idag med för mår inte alls bra, men min feber har försvunnit i alla fall så kan ju hoppas på att jag mår bättre imorgon. Har redovisning tillsammans med ylva imorgon om våran affärs idee. :)

Ska under v 52 och 53 försöka få jobbbat lite med mitt och Sandras projektarbete. Ska också passa på att byta mina stövlar efetersom att jag får helt nya.

Inatt åkte bebban och Linus till Spanien och Mamma och Björn kommer hem efter två veckor där på lördag!! saknar er så grymt mkt och ska bli sjukt mysigt att få tillbringa julen tillsammans med er.

Och julklappar.... det är väldigt skönt att vi har samma uppfattning om det. Att man bara byter pengar. Känns därför roligare att man kan köpa sig det man själv vill ha.
 Och det viktigaste av allt är att Jag har min Familj och dem jag älskar att fira min jul med. Allt annat betyder ingenting om man inte har det.

Nu beger jag mig till min fina häst för vi ska ut och promenera i snön.... vem vet kommer kanske ett mysigt kort till bloggen sen:)

Älskar min stjärna<3

Se ya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0