Saknad...............................

Sjukt jobbigt allt......................................................


Hopptränade Kingen för Jörgen idag, och det gick riktigt bra. Hoppträna tillsammans med Emelie :) Ååå bara längtar tills jag får komma hem till Helsingborg. Just nu ser det ljust ut på hästfronten. Jag har fått världens chans och tänker ta tillvara på den. Bara älskar det. Fick hjålp av J förra veckan också då han ridit kingen innan, och tyckte att det var en väldigt stor skillnad på honom då och nu. Kul :)

I total förvirring och vrede så gick min mobil i sönder härom dagen, så i dag var jag och köpte en ny.

Ingenting har blivit som jag tänkt mig under julen så varför ska nyår bli det??



Jag önskar att du vorre här.......<3




Sitter hemma och kan inte sova och det e helt sjukt med tanke på vad klockan är....men ska försöka.

                                       GodNatt  
                                          Mikaela Lina Beijer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0