Fredag

Idag e det fredag och jag längtar efter att få komma hem.
Idag ska vi rida två roadwork lektioner, skulle igentligen bara rida en eftersom att jag i morse skulle rida Corsica för Bollerup. Dem skulle komma och se på deras hästar, men så självklart stoppade det här jobbiga vädret dem också.

Jag måste säga att jag e väldigt glad över att jag har kunnat åka med ida på morgonen för det är inget roligt väder att köra i + att hon är van vid det, ja det märks. Med tanke på hur min bil ser ut så hade jag kört i diket för länge sen..hhahah ;D

Nu ska jag och Sandra ha enskillt samtal om vårt examensarbete, får se hur det kommer gå men hoppas på att vi snart får godkänt vår arbetsplan.

Ska gå med kingen sen till hovslagaren, så kanske man kan brodda ordentligt sen när det behövs.

Har ganska Mkt att göra idag:
Ska skriva färdigt dem sista riddagböckerna
Rida Kingen
Jag och Ida ska städa vår lägenhet. Ja det behövs verkligen:)
Jobba med Examensarbetet.
Rida + Frisera mina skolhästar.
Väga Corsica + Kingen.
Putsa.
Packa för både mig och hästen.

Hur ska jag hinna? Inser nu att det kommer ta ganska lång tid och speciellt nu när det blev att jag inte skulle rida Corsica på morgonen.

Lägger upp lite bilder senare

Ciao //miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0